A „parental advisory – explicit content” felirat, illetve annak logója 1995 óta kerül rá olyan albumokra és videókra, amelyek durva szavakat, káromkodásokat tartalmaznak és/vagy olyan témákról szólnak, amelyek károsnak ítéltettek a fiatalság számára. December 20-ától kezdődően pedig a Brit Hanglemezkiadók Szövetsége bevezette ezt a szabályozást a digitális formában kapható zenékre, videókra is. Tehát az pl. iTunes, Amazon és HMV online boltjainak már így kell forgalomba hozni a termékeiket. A szövetség szerint a rendszer segíteni fogja abban a szülőket, hogy meg tudják állapítani, mely zenék lehetnek károsak csemetéik fejlődésére nézve. Geoff Taylor vezérigazgató a következőket mondta: „Tudjuk, hogy a „Parental advisory” logó a CD-ken és DVD-ken hasznos eszköz volt a szülőknek, amely segített azonosítani az olyan zenei tartalmakat, amelyek nem megfelelőek a gyermekeik számára. Úgy hisszük, hogy a szülőknek továbbra is szükségük van erre az útmutatóra, mikor gyermekeik az internetről töltenek le zenéket, illetve online hallgatják azokat vagy videókat néznek, ezért kiterjesztettük a logó használatát a digitális zenei szolgáltatásokra is.”
Parental advisory - mostantól a digitális zenéhez is
2011.12.23. 14:04
Címkék: itunes zene brit digitális amazon parental advisory taylor hmv szövetsége geoff hanglemezkiadók
Szólj hozzá! · 1 trackback
A bejegyzés trackback címe:
https://rockhaven.blog.hu/api/trackback/id/tr923491118
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Profi túlélőcsomag 2011.12.23. 17:43:39
Kiszámíthatatlanság ellen Kalmopyrin helyett, Rambó-kés túlélő megoldások az üzletben.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.