Ausztrália egyik legnevesebb borászata, a Warburn Estate augusztus 18-ától kezdi el terjeszteni meghatározott üzletekben az AC/DC nevével fémjelzett borait. Összesen négy különböző nedű kerül piacra: "AC/DC Back In Black Shiraz" (száraz vörös) "AC/DC You Shook Me All Night Long Moscato" (édes fehér), "AC/DC Highway to Hell Cabernet Sauvignon" (száraz vörös) és "AC/DC Hells Bells Sauvignon Blanc" (száraz fehér). Láthatóan az idősebb korosztályokat célozzák vele elsősorban és a siker garantált az AC/DC nevével. Persze nem az ausztrál rock zenekar az első a világon, aminek a nevével borokat (is) akarnak eladni. Olyanok vannak már a listán, mint a Whitesnake, KISS, Motörhead, Queensryche és a Warrant.
De hogy további érdekességet is említsek, szintén augusztusban vált elérhetővé az „AC/DC Monopoly”, ami a népszerű játék AC/DC-s változata. (Now you'll be able to shake the dice all night long.) Természetesen itt sem ők voltak az elsők, megelőzték már őket olyan nevek, mint a Metallica, Elvis, Beatles, vagy pl. a KISS. A digitális korban talán épp ez a módszer, ami továbbra is piacképessé teszi a társasjátékokat, köztük a Monopoly-t.
Az AC/DC példája is bizonyítja, hogy az ilyen jellegű együttműködések életképesek, jövedelmezőek, különben nem csinálná meg rengeteg nagy és lojális rajongótáborral rendelkező zenekar, illetve énekes menedzsmentje ezeket. Ezen együttesek nevei már márkanevek és több mindent lehet velük eladni, mint gondolnánk.